mkd mkd
296
BLOG

LIST OTWARTY do FACEBOOK

mkd mkd Społeczeństwo Obserwuj notkę 14
LIST OTWARTY do FACEBOOK - CZYLI FACEBOOK-STANDARDY
 
W odpowiedzi na wysłaną 03 października-2016  do Community Operations Facebook korespondencję, dotyczacą zablokowania mi przez administrację Facebook, bez żadnego ostrzeżenia (sic!!!) pod niezasadnym pretekstem konta (opisane ostatnio w mediach min.: http://teksty.salon24.pl/732749,cenzor-na-fejsie ) – otrzymałem na początku listopada, znów nie podpisany nazwiskiem list, którego fragmenty cytuję...

-----Oryginalna wiadomość-----From: Facebook  Sent: Tuesday, November 01, 2016 4:57 PM

To: mkdpoezje@wp.pl  Subject: Re: https://our.intern.facebook.com/intern/tasks/?t=14037592

Witaj,

Doceniamy Twoją cierpliwość, podczas gdy pracujemy nad rozwiązaniem Twojego problemu.

Wymagamy od wszystkich użytkowników Facebooka, aby podawali imiona i nazwiska, którymi posługują się na co dzień. Dzięki temu ludzie wiedzą z kim się kontaktują i pomaga nam to w utrzymaniu przyjaznej I pełnej szacunku atmosfery....

(... )"Jeżeli wolisz zachować to konto jako profil i nie przekształcać go w stronę, prosimy Cięo przesłanie namzdjęcia lub skanu dowodu tożsamości bądź innego dokumentuidentyfikacyjnego, który umożliwi nam zmianę nazwy Twojego konta na prawdziwe imię i nazwisko.Wygląda na to, że uwzględnienie nazwy “MKD Poezje” na Twoim profilu jest dla Ciebie ważne więc może dołączenie go do Twojego konta jako imienia dodatkowego pomoże w rozwiązaniu tej kwestii. ........... )

Tymon  ...... Community Operations Facebook <<<

 
Czy miesiąc temu nie podawałem, że MKD Poezje to dla mnie ważne!? Okazuje się, że można jednak mnie i moją tożsamość “zweryfikować”, Ludzie znają mnie jako MKD Poezje, rozpoznają i kojarzą z imionami i nazwiskiem, lecz Facebookowi – wciąż mało!?

Szanowne Community Operations Facebook! Wciąż chcecie wyłudzać ode mnie jakieś dokumenty, wiedzieć jakimi legitymacjami, lub paszportami posługują się poeci, dziennikarze, artyści i kompozytorzy w Polsce?
O co wam tak naprawdę chodzi
?
 
 
Spora cześć Polaków, nie tylko społeczność inwigilowanych i szykanowanych przez was „banowaniem” uzytkowników FB, zauważyła że działając na terenie Polski nie szanujecie Gospodarzy, nie tylko nie zachowujecie się na terenie Polski zgodnie z polskim prawem i obyczajem, nie tylko łamiecie obowiązujące w demokracji wolność słowa i swobodę wypowiedzi, lecz także stosujecie "wybiórczość", demagogię i kłamstwo nie tylko wobec nas, ale nawet wobec waszego wlasnego Regulaminu.
 
Skoro jesteście aż tak przyjaźnie “regulaminowi”, odpowiedzcie internautom  co robią u was profile jednoznacznie anonimowe, na pierwszy rzut oka  fałszywe, wulgarne z nazwy, których pełno na waszym portalu? Czemu cenzurujecie i blokujecie - jak liczne przykłady w mediach wskazują - wolność słowa, kierunki prorządowe, propolskie, patriotyczne i wiarygodne dla ogółu?
Nie są zgodne z jakąś waszą linią programową?!
Cóż macie przeciw mnie, nie używającemu wulgaryzmów skromnemu indywidualnemu użytkownikowi używającemu twórczego pseudonimu?
 
Czemu gnębicie mnie, kulturalnego twórcę i dziennikarza a promujecie/ tolerujecie takie profile jak np. ten?
 
To są te wasze  STANDARDY???
 
LIST OTWARTY do FACEBOOK
 
 
 
 
 
Lub ten, przedstawiony niżej na screenie profil innej wersji “Z... Delfinów”
Ten profil (link został juz prawdopodobnie zablokowany) także tkwił “legalnie” do dziś na Facebooku! Czy należy do kogoś mającego u was wyjątkowe względy, kogo wasz Regulamin nie dotyczy?
LIST OTWARTY do FACEBOOK
 
 
 
 
 
 
Nie obawiacie się, fejzbukowi obrońcy wiarygodności, że skoro taki profil jest bezkarnie i bez banowania publikowany, któryś z gimnazjalistów dostrzeże na obrazku wizerunek samej Pani Sylwii, Dyrektor polskiego Oddziału Fejsa i  zachwyciwszy się jego „wiarygodnością” też zechce uprawiać takie odlotowe sporty, nie tylko w zamkniętych grupach lecz w klasie, na plaży, na boisku itp.  samą nazwą określając Rodziców lub Nauczycieli?
 
Jest wam wszystko jedno, że ktoś pomyśli, że GRUPA ZAMKNIĘTA o wulgarnej nazwie bezkarnie brylująca na Faceboku  to wy, całe Community Operations Facebook???  
 
Czemu siejecie w Polsce na Facebooku deprawację, czemu wybiórczo traktujecie przepisy przez was samych ustanowione, czemu inwigilujecie tych, którzy odnosili się do was z zaufaniem i  czemu nas, Polaków dostarczających wam treści i dochodów z reklam  aż tak lekceważycie???
 
Nie jesteśmy dla was nikim ważnym i wartym szacunku?!
 
Nie rozumiem... setki i tysiące szykanowanych przez was wybiórczym “banowaniem” też tego nie rozumieją...
 
W odpowiedzi więc na list niejakiego "Tymona" bez nazwiska komunikuję:  
 
1 To nie ja mam problem – macie go wy, „Delfiny” z Facebook (Comunity)!
 
2 Wasz problem rozpatrują polskie władze i jesli trzeba - będą te działania wspomagac praworządne media Polski, dziennikarze każdego niepodległego Państwa, blogerzy, uzytkownicy netu oraz wszyscy uczciwi ludzie na świecie!
 
3 Moja cierpliwość skończyła sie 6 pażdziernika 2016, gdy nie dotrzymaliście terminu
   a) odpowiedzi na proste pytania, m.in przedstawienia sie;

   b) przeproszenia mnie;
   c) przywrócenia mi dostepu od FB-konta które założyłem kiedyś i używam od kilku lat!
 
4 Każdy dzień do czasu przywrócenia mi dostępu do konta MKD Poezje jest wymierny także wysokością odszkodowania, którego będę wymagał od sprawców obrażenia mnie i mojego dobrego imienia, za zbędną stratę czasu, niechcianą korespondencję, sposób jej prowadzenia i doznany stres.
Przypuszczam, że będzie on wymierny i zwielokrotniony także wysokością odszkodowania dla wszystkich, których tak brzydko i bezpodstawnie dotknęliście „banowaniem”, inwigilacją, demagogią i całym waszym postępowaniem!
 
 
MKD Poezje //  Maciej Krzysztof Dąbrowski
Do wiadomości:
Departament Orzecznictwa i Legislacji GIODO
MSWiA
Reduta Dobrego Imienia
Rzecznik Praw Konsumenta
PAP/ Media
Ministerstwo Cyfryzacji
mkd
O mnie mkd

Autor zna kawałek świata i Europy, ale jest przede wszystkim Polakiem, Obywatelem RP, wykształconym na Wzorcach i Klasyce wg Zasad. Jest niezależny od pracodawców lub „grupy politycznej”, Ma własne suwerenne poglądy za które osobiście bierze odpowiedzialność i „szufladkowanie” go nie ma podstaw. Uważa, że ktoś nie szanujący własnej Historii i Tradycji nie jest wart szacunku ani zaufania, a żadne z Pokoleń nie ma Przyszlości bez Prawdy o sobie i Korzeniach. _______ NIE MA I NIE CHCE MIEĆ KONTA NA Facebook______

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo