mkd mkd
322
BLOG

Ucieczka do przodu

mkd mkd Polityka Obserwuj notkę 1
Dziś Wielki Dzień- rekonstrukcja rekonstrukcji…

Naród czeka na słowo objawione…

oczywiście – wiara czyni cuda…

podobno – ma być lepiej

choć…czy może być

jeszcze lepiej… >?

============ (a to jest całkiem gruba kreska) ===========

a to jakże dawno napisany wiersz pt.

 _____ BĘDZIE LEPIEJ ______

 

„Każdemu będzie lepiej”
- słyszałem to latami.
Czekałem na tę chwilę…
Dawałem się tumanić …

Urosłem . W jakichś zrywach
studenckich brałem lania .
Kariery nie zrobiłem
- nie potrafiłem kłamać.

…Po co? By rok po roku
patrzeć,  jak wciąż rozkwita
obłuda i pazerność… ?!
Tu,  gdzie Rzeczpospolita,

kraj piękny, zwykły śmiechem
z Marzanną wiosnę witać
- bezdomnych cała armia,
płacz głodnych dzieci słychać,

młodzież gdzieś za granica
a starsi – biedę klepią.
Nad tym pejzażem napis :

………….. KAŻDEMU …

…………………………… BĘDZIE …

……………………………………………. LEPIEJ …

To jasne. Będzie lepiej.
Zza rezydencji okien
dostrzega się „przemiany”
„doniosłe” i „głębokie”

z nich rzeźbi się wciąż Pomnik
Głupoty Mas złowieszczy
z napisem na cokole :

………….. PÓKI …

…………………………… ŻYJEMY

………………………………………………………. jeszcze… ?

_______________________________________________ mkd ___ 2003

(wiersz "Będzie lepiej" -przedruk z MKD Poezje > http://www.wierszemkd.pl/?p=14741)

All rights reserved

___________________ MKD

 Maciej Krzysztof Dąbrowski

 

PS/ 1... Słucham starej płyty... piosenka pt... "Nie oczekuję dziś nikogo" .... Wiecie -kto to tak ładnie spiewał...??

PS/ 2... (z 11;30) - "ja wiedziałem że tak będzie"... i nie tylko ja... 

PS/ 3... wciąż szukają podobno "najlepszych" wykonawców... Ciekawe................................................... Kogo jeszcze (do śpiewania) zatrzymają...?

 

mkd
O mnie mkd

Autor zna kawałek świata i Europy, ale jest przede wszystkim Polakiem, Obywatelem RP, wykształconym na Wzorcach i Klasyce wg Zasad. Jest niezależny od pracodawców lub „grupy politycznej”, Ma własne suwerenne poglądy za które osobiście bierze odpowiedzialność i „szufladkowanie” go nie ma podstaw. Uważa, że ktoś nie szanujący własnej Historii i Tradycji nie jest wart szacunku ani zaufania, a żadne z Pokoleń nie ma Przyszlości bez Prawdy o sobie i Korzeniach. _______ NIE MA I NIE CHCE MIEĆ KONTA NA Facebook______

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka